​SISTEM TEKMOVANJA

PREDIZBOR ZA BEATMAKERJE

Predizbor za beatmakerje bo potekal preko interneta, tako da beatmaker pošlje dva beata. Sodniki bodo preposlušali vse beate in izbrali najboljših 16, ki bodo imeli ​1.2. v Kino Šiška showcase. Vsak beatmaker pripravi 3 minute dolg izdelek s katerim se predstavi. V teh 3 minutah je lahko tudi po več produkcijskih beatov. Režija izbere najboljših 8, ki se bodo po showcaseu povzpeli v 7 TO SMOKE bitko. V 7 TO SMOKE bitki ima vsak beatmaker omejitev komada na 1min in 30 sek.
​Prijave za beatmakerje se zaprejo 10.1.2020 ob 24:00.
15. Januarja bo 7 TO BEAT objavil najboljših 16 beatmakerjev, ki dobijo vstop na glavni dogodek.
Žanr beatov ni določen!

​PREDIZBOR ZA PLESALCE
Predizbor za plesalce bo potekal na dan glavnega dogodka v KINO ŠIŠKA. Sodniki bodo izbrali ​16 plesalcev, ki bodo imeli ogrevalno bitko. ​Od teh 16 nato dobimo 8 zmagovalcev, ki gredo naravnost v glavno 7 TO SMOKE bitko. Plesalci bodo tekmovali vzporedno z beatmakerji na njihovo glasbo, ki je niso slišali še nikoli prej. Na katerega beatmakerja pleše plesalec izžreba kovanec. Vsaka runda plesalca traja 1m in 30 sek.

Zanimivost letošnjega predizbora je tudi to, da bodo 4 najboljši slovenski plesalci, ki so starejši od 16 let, avtomatsko povabljeni na regionalni Red Bull Dance Your Style finale v Sarajevo. Regionalno finale pokriva 4 države; Slovenijo, Hrvaško, Bosno in Hercegovino in Srbijo. Zmagovalec regionalnega finala gre na veliko svetovno finale. Pot in prenočišče za plesalce je pokrito.

​BITKA

​Tekmovalci se bodo pomerili v 7 TO SMOKE sistemu tekmovanja. Gre za dinamičen sistem nabiranja točk o katerem je več napisano spodaj.

​Plesalci in beatmakerji tekmujejo vzporedno, ​ampak sodniške ocene namenjene beatmakerjem niso odvisne od plesal​čeve runde​ in obratno. Res pa je da se plesalci tukaj znajdejo v rahlo težji situaciji, ker vsak pleše na drug beat. ​To je čar 7 TO BEAT dogodka.

Žirijo bodo sestavljali priznani lokalni in tuji beatmakerji ter plesalci. Trije plesalci bodo sodili plesno bitko in trije beatmakerji bodo sodili beatmaking bitko.

7 TO SMOKE SISTEM

​1. Imamo 8 tekmovalcev razvrščenih po vrstnem redu od 1 do 8

​2. Številka 1 in 2 začneta s prvo bitko, kdor izgubi, se postavi nazaj v vrsto za številko 8.

3. V našem primeru je izgubila številka 2. Njeno mesto sedaj zamenja številka 3 in tako se tekmovalci menjajo; vsak, ki je na vrsti zamenja mesto tistega, ki je izgubil. Tisti, ki si je v določenem času nabral največ točk je zmagovalec.


>